Готуючись до заняття, вивчаю в першу чергу тему, вимоги
програми. Такий підхід дозволяє відібрати головне, визначити основні поняття,
факти, хронологію, правильно і систематично побудувати навчальний процес.
Використовую на
заняттях інноваційні методи, за допомогою яких вихованці формують уміння та
навички класифікувати й узагальнювати матеріал, робити висновки. Одними із типів занять, які сприяють
активному засвоєнню знань є заняття-семінар, заняття-подорож, заняття-гра, заняття-вікторина
та інші.
Також,
використовую інтерактивні методи при вивченні теоретичного матеріалу - роботу в
парах, роботу в малих групах. Це допомагає вихованцям не лише самостійно
опрацювати матеріал, але і перевірити сусіда по парі. Інтерактивний метод
сприяє ефективній роботі вихованців у колективі, тим самим сприяє підвищенню
рівня їх комунікативних можливостей.
Вихованці часто долучаються до дослідницької і
пошукової роботи, що вчить умінням самостійно шукати матеріали, опрацьовувати
їх і робити аналіз. Таким чином, вихованці поглиблюють знання і розвивають свої
творчі навики.
Варто згадати і про такі методи як: екскурсії до музеїв; зустрічі з ветеранами війни, учасниками
АТО, воїнами УПА, з визначними людьми рідного краю; опитування населення про
певні події на території краю; організація книжкових тематичних виставок;
робота з краєзнавчими текстами.
Тож, застосування сучасних інноваційно-педагогічних
технологій сприяє активізації пізнавальної діяльності; мотивації до навчання;
високій результативності; розвиває креативне та критичне мислення.
Разом з вихованцями гуртка «Українське народознавство» беруть
участь у внутрішніх, міських, обласних конкурсах, виставках, акціях.
На цьому не зупиняюся, адже намагаюся удосконалювати свою
педагогічну майстерність і надалі. Разом
з вихованцями активно працюю над
дослідженнями різних аспектів історії рідного краю, збором
фольклору, краєзнавчої інформації.