Характеристика педагогічної діяльності


Характеристика
професійної педагогічної діяльності керівника гуртка
Центру дитячої та юнацької творчості
Вараської міської ради Рівненської області
Зайко Марини Юріївни

Зайко Марина Юріївна з 2011 року працює в Центрі дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради Рівненської області керівником гуртка. Має повну вищу педагогічну освіту.
За час роботи зарекомендувала себе відповідальним, старанним працівником, який сумлінно виконує свої посадові обов'язки. Володіє ефективними формами організації занять, активно використовує у своїй професійній діяльності сучасні інноваційні технології, виявляє обізнаність у сучасних проблемах освіти, педагогіки, психології, методики навчання. Ефективно застосовує теоретичні та професійні знання у практичній діяльності.
Творчо використовує методи компетентнісного підходу до організації освітнього процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу, здібностей і вікових особливостей вихованців; вміє локанічно, образно і виразно подати матеріал.
У своїй роботі використовує, як традиційні, так і нетрадиційні форми та методи педагогічної діяльності. На заняттях створює атмосферу колективізму та взаєморозуміння, формує у вихованців гармонійні відносини з природою, їх екологічного світогляду, готовності до включення в активну краєзнавчу та природоохоронну діяльність. Знайомить дітей з народними звичаями, традиціями, виховує любов до рідного краю, повагу до старших, свідоме ставлення до праці.
Бере участь у внутрішніх, міських, обласних конкурсах, виставках, акціях, а саме:
Внутрішні:
  • -Огляд-конкурс агітбригад «У світі природи» під гаслом «Кожен із нас унікальний»;
  • -Зустріч з військовослужбовцями до Дня українського козацтва, Дня захисника України;
  • -Квест до Дня української писемності та мови «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине»;
  • -Тури вихідного дня «Моє рідне місто», «Стежками слави», «Знай і люби свій край»;
  • -Акція до Міжнародного Дня інвалідів «Кожен із нас унікальний».

Міські:

  • -І етап обласного заочного конкурсу науково-технічної творчості «Мирний космос»;
  • -Фестиваль-конкурс дитячих краєзнавчих проектів «Знай і люби свій край».

Обласні:

  • -Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Моя Батьківщина - Україна»;
  • -Обласний етап на кращу туристсько-краєзнавчу експедицію учнівської молоді з активним способом пересування «Мій рідний край»;
  • -Обласний заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії», секція «Образотворче та прикладне мистецтво» - ІІ місце;
  • -Обласний етап Всеукраїнської новорічно-різдвяної виставки «Новорічна ткомпозиція», напрямок «Сюжетна композиція» - І місце;
  • -Обласний конкурс методичних розробок з початкового технічного моделювання.

Для підвищення свого фахового рівня та реалізації творчого потенціалу бере активну участь у засіданнях науково-методичної та художньої рад, методичного об'єднання.
Вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищує фаховий ікваліфікаційний рівень.
Користується авторитетом серед вихованців, батьків, колег по роботі.
За час роботи зарекомендував себе педагогом, який володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі, вміє продукувати оригінальні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення занять, активно впроваджує форми та методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність вихованців.
Постійно працює над створенням умов для свідомої орієнтації вихованців у сучасному світі, суспільстві, формуванню в них відповідальної соціальної та громадянської позиції, підвищення рівня духовної культури, культури спілкування й діяльності для сприяння їх соціалізації.
Раціонально добирає групові та індивідуальні форми роботи під час занять. Використовує сучасні навчально-інформаційні технології, можливості Інтернету. Багато уваги приділяє формуванню у дітей умінь визначати, відбирати і використовувати у процесі пошуку інформації про минуле, різні види історичних джерел. На заняттях відсутня одноманітність у структурі та методиці.
Використання активних методів навчання та ділових ігор сприяє формуванню в дітей умінь і навичок вироблення певних особистісних цінностей. Вимогливість керівника гуртка до дітей поєднується з гуманним, демократичним ставленням до кожного. Сприяє формуванню в них поваги до принципів загальнолюдської моралі, батьків, культурно-національних, духовних, історичних цінностей.
Зважаючи на різноманітні напрями гурткової роботи в закладі керівник гуртка приділяє головну увагу проведенням занять в рамках позашкільної Програми МОН України, адже вони покликані не тільки збагачувати вихованців знаннями, а й пробуджувати їхні почуття, формувати світогляд, громадянські і моральні принципи.
Напрацювання керівника гуртка показують, що тільки правильне навчання і виховання дає бажаний результат, а різноманітність заходів, проведення і застосування різних форм і методів навчання та виховання поглиблює, вдосконалює та розвиває особистість молодої людини.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати